המדריכים האחרונים שלנו

המדריך המלא למחסן בחצר

מחסני החצר המודולאריים הפכו כבר מזמן ללהיט חסר תקדים בעולם וגם בארצנו הקטנטונת, לא באמת צריך חצר גדולה כדי שיהיה לכם מחסן הם מגיעים בכל מיני גדלים וסוגים כך שתוכלו למקם אחד אפילו במרפסת או על הגג, מגוון הסוגים הוא כל כך רחב ומאפשר לבחור בין מחסני עץ, פח גלי, פנל מבודד ואף פלסטיק, ישנם מחסנים בגדלים עצומים שמאפשרים ממש לבנות משרד קטן בתוכם בעוד אחרים קטנטנים ומיועדים לאחסון מוגבל במרפסות קטנות.

בכתבה זו נביא בפניכם את סוגי המחסנים השונים מה כדאי לדעת שבוחרים מחסן, מה צריך להכין מראש והאם כדאי להזמין שירות התקנה או לעשות זאת לבד.

בחירת מחסן – את בחירת המחסן תעשו לפי 3 פרמטרים עיקריים והם:

 

  • תקציב – כאמור בשוק המחסנים המודולאריים קיימים אין ספור סוגים של מחסנים ולכל אחד מהם יתרונות על האחר, ככל שתשקיעו יותר כסף ברוב המקרים תקבלו יותר יתרונות השאלה מה הוא התקציב שלכם.
  • מטרה – מהי מטרת רכישת המחסן? האם אתם מתכננים להמיר אותו למשרד קטן? אם כן תאלצו להשקיע טיפה יותר כסף במשרד מרווח ומבודד מרעש ומזג האוויר כדוגמת מחסני הפנל המבודד.
  • ונפח – האם אתם צריכים מחסן גדול או קטנצ’יק? ככה שתגדילו את נפח המחסן מן הסתם יעלה גם המחיר שלו.

פנל מבודד – מחסני הפנל המבודד נחשבים לגולת הכותרת בעולם המחסנים הם מאפשרים כבר להפוך את המחסן הקטן למשרד זאת בזכות היותם מבודדים מתנאי מזג האוויר ומהרעשים שבחוץ.

מחסני פלסטיק – הנפוצים ביותר שיש נחשבים למחסנים אמינים וקל לבנות אותם.

מחסני עץ – היקרים ביותר אך גם בעלי המראה היפה ביותר.

מחסני פח גלי – הזולים ביותר בין כל המחסנים אך מספקים את הסחורה.

האם לבנות לבד או להזמין שירות? – תלוי… איזה מבנה הזמנתם, מה אומרת האחריות לגבי בנייה לבד ומהו החוש הטכני שלכם, אם אתם בעלי חוש טכני גבוה והאחריות שלכם לא מתבטלת בבנייה לבד, אז לכו על זה!

עוד כתבות שיעניינו אותך:
יורם קראוס – מטפס ההרים במסע טיפוס אל הר המטרהורן – ההר המסוכן ביותר באירופה