המדריכים האחרונים שלנו

בניית מחסן מפנל מבודד

מחסן בחצר הוא דבר שימושי מאד, המבחר הוא עצום ממחסני פח זולים, לכאלו מפלסטיק מושקעים יותר ועד למחסני פנל מבודד שיכולים ממש לשמש כמשרד/ מחסן ואפילו חדרון קטן ונחשבים לטופ שבטופ של המחסנים אך המחיר שלהם בהתאם, אם תערכו מחקר קטן על מחסני פנל מבודד תגלו שהמחיר הממוצע הוא בין 7,000-15,000 ₪ עבור מחסן כולל הרכבה ורצפה אך מה שאתם לא יודעים שהרכבה של מחסן שכזה לא מסובכת במיוחד וכל שאתם צריכים זה יכולת טכנית בסיסית.

 

בכתבה זו נעסוק בהסברים כיצד ניתן להוזיל את העלויות ולבנות מחסן לחצר מפנל מבודד לבד.

 

מה צריך בשביל הבנייה?

 

  • פנלים מבודדים – לבחירתכם מגוון גדלים של פנלים וסוגים שונים של בידוד פנימי, בחרו על פי תכנית הבנייה שלכם ועל פי הצרכים של המבנה שלכם בסופו של דבר.
  • מסילות וסופיות מתאימות – לפי תכנית הבנייה רכשו מסילות וסופיות מתאימות, המסילות והסופיות אמורות לסייע בקיבוע הפנלים לכן שימו לב טוב טוב שאתם עושים תכנית נכונה וקונים את מה שצריך.
  • ברגים מתאימים – רוב הפנלים הם בעובי של 5 ס”מ אבל יש גם חריגים ולכן אתם צריכים להתאים את הברגים לעובי הפנל וקוטר החור שבמסילה.
  • משטח לרצפה – המחסן יהיה חייב משטח יציב וחזק שעליו יתבסס מבנה המחסן, בנו משטח העשוי בטון או עץ ודאגו לקבע אותו לאדמה היטב שיהיה חזק ואת המחסן אליו הבסיס הוא מהחשובים ביותר ליציבות המחסן גם מבחינת פילוס וגם מבחינת חוזק.

    עוד כתבות שיעניינו אותך:
    יורם קראוס – מטפס ההרים במסע טיפוס אל הר המטרהורן – ההר המסוכן ביותר באירופה