המדריכים האחרונים שלנו

בית עם חשמל חכם

בית חכם

טכנולוגיה הופכת את החיים שלנו לפשוטים ונגישים יותר, היא מפנה לנו זמן, ומאפשרת  לעשות הרבה יותר פעולות בזמן קצר, זה גם הבסיס, שעומד מאחורי בית עם חשמל חכם.
הפעולות המונוטוניות והפשוטות, שנעשות בדרך כלל בידי אדם, מוחלפות על ידי מערכת מתגים בהתאמה אישית ואפליקציה.
כיצד נראים החיים בבית עם חשמל חכם? ומה כוללת המערכת?

החיים בבית עם חשמל חכם

החיים בבית עם חשמל חכם נוחים יותר, וזאת אודות לסט של מתגים, השולט על מתגי התאורה ומתגי המכשור החשמלי שלנו, ומבצע את פעולות הכיבוי, ההדלקה והעמעום במקומנו.

בבתים בהם מותקנת מערכת בית חכם, פעולות כמו כיבוי אורות, הורדת התריסים החשמליים ואפילו הדלקת מכונת הקפה שלכם נעשים מרחוק באמצעות תקשורת האינטרנט, ושידורה הישיר אל מערכת ה WIFI

אז איך זה עובד?

על מנת להינות ממערכת בית חיים חכם נדרשת החלפה של תשתית השקעים, אותם אתם מעוניינים להשמיש למערכת.
השקעים החדשים מקנים לביתכם עיצוב מודרני ומינימליסטי, ומאפשרים לכם באמצעות מגע קל לבצע פעולות, שעד כה הצריכו מכם זמן ומאמץ.
את השקעים תוכלו לסנכרן באמצעות תקשורת ה WIFI, כלומר תקשורת האינטרנט הביתית עם האפליקציה על גבי הטלפון או הטאבלט שלכם, ולבחור מרחוק את הפעולות, אותם תרצו לעשות.

חיסכון בהוצאות, חיסכון בזמן

אנשים, אשר מערכת בית חכם מותקנת בביתם נהנים מחיסכון משמעותי בזמן ומשאבים.
זמן, כיוון שעד כה סט של פעולות מונוטוניות וקבועות, נעשה במקביל ועל ידי לחיצת כפתור אחד (יש באפשרותכם לתכנן תסריט של פעולות בעת הכניסה והיציאה מהבית)
ומשאבים, כיוון שמערכת בית חכם עובדת נהדר עם מערכות חשמל, המחוברת לאנרגיה סולארית במקביל או באופן בלעדי, ויכולה להביא אף לחיסכון כפול.

רמת בטיחות גבוהה במיוחד  

שכחתם לכבות את הקומקום? אתם לא בטוחים לגבי הגז? אתם בדרך הביתה, ואין לכם מים חמים? מעוניינים לוודא, שהתריסים מוגפים? במערכת בית חכם, אתם שולטים על המתגים, המחוברים לאמצעים שלכם בבית שלכם גם מרחוק.
וחוסכים לא רק בחשמל, שפועל, אך לא נמצא בשימוש, אלא גם מרוויחים רמת בטיחות גבוהה ביותר.

לסיכום, מערכת בית חכם מאפשרת לכם באמצעות סט של מתגים, השולטים על מקורות התאורה ומכשירי החשמל שלכם מקסימום נוחות וחיסכון. (שאותו אפשר להעלות באמצעות חיבור למערכת אנרגיה סולארית) באמצעות מערכת בית חכם, תוכלו לכבות, להדליק ולעמעמם את התאורה בבית, להרים ולהוריד את תריסי השמש, ליצור תוכניות בנות רצף של פעולות בטרם היציאה או הכניסה מחדש לבית, וליהנות ממקסימום קדמה במינימום מאמץ.

מערכת בית חכם ניתנת להתקנה בקלות, ללא צורך בקידוחים, בדרך כלל, כשהעיקרון פועל על החלפת השקעים והמתגים הישנים, במתגים, המאפשרים הפעלה באמצעות מגע אצבע וחיבור לאפליקציה.
יותר ויותר בתים בישראל מבינים, שפעולות אוטומטיות יכולות בהחלט להיעשות על מערכות חכמות, שחוסכות להם זמן וכסף רב.