המדריכים האחרונים שלנו

איך לבחור מברגה נטענת?

מברגה נטענת

מברגה נטענת יכולה לשמש אותנו לצורך ביצוע של מגוון רחב של עבודות בבית ובמקומות אחרים. כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות אשר טמונות במברגה נטענת שכזאת, חשוב מאוד לבחור את המברגה בקפידה, ולוודא שהיא תספק מענה על מלוא הדרישות והצרכים שלנו, אז איך ניתן לבצע את הבחירה הנכונה, להלן מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בכך:

עוצמה ומהירות המברגה

חשוב לדעת שעוצמה של מברגה נמדדת בוולט, כאשר מי שמחפש מברגה נטענת באיכות טובה, שהינה גם יעילה ושימושית, יצטרך לבחור במברגה אשר מתאפיינת במדד וולט גבוה –מדד הוולט הגבוה ביותר במברגה הוא 18. מי שזקוק למברגה רק לצורך עבודות ביתיות בסיסיות, יוכל להסתפק במברגה במדד של בין 3.6 ל-7.2 וולט – מברגה כזאת תוכל לשמש אותו לעבודות בסיסיות וקצרות יותר. גם למהירות המברגה ישנה חשיבות לא קטנה ביעילותה, המהירות נמדדת באמצעות סל”ד, כאשר מי שזקוק למברגה המיועדת לשימושים ביתיים בסיסיים, יוכל להסתפק במברגה שמהירות הסיבובים לדקה שלה ינועו בין 200 ל-500.

נוחות למשתמשים

בעת בחירת מברגה, חשוב לוודא שהיא אכן נוחה לשימוש – הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא לאחוז בה בטרם הקנייה, ולוודא שהיא מתאימה לגודל ומבנה היד של המשתמש העיקרי, וכמובן, גם מרגישה נוח מבחינת התחושה. מומלץ לבדוק גם תוספות שונות אשר יכולות להוות חלק ממברגה שכזאת, כמו: פנס מובנה, אפשרות לנעילה של הציר במברגה, נורה אשר מחווה על מצב הסוללה, ואלמנטים נוספים, אשר יבטיחו שימוש נוח במברגה הנבחרת.

ביטים למברגה

העלות של מברגה נטענת

טווח המחירים של מברגה שהינה נטענת הינו רחב יחסית ויכול לנוע בין 150 ל-600 ₪, למברגה שהינה יחסית בסיסית ומיועדת לשימושים ביתיים. כמובן, שישנם גם דגמים יקרים יותר – אבל זה רלוונטי רק למי שזקוק למברגה הנחשבת למקצועית. כך שבטרם רכישת המברגה, מומלץ להבין מהו התקציב אותו אתם מייעדים למטרה ולבחור את המברגה בהתאם.

מותג

מומלץ לברר מיהם המותגים הבולטים בתחום של כלי עבודה בכלל ומברגות בפרט, ולהעדיף מברגה מבית אחד המותגים המובילים – מותגים הנחשבים למובילים ובעלי מוניטין, יספקו בדרך כלל כלי עבודה איכותיים יותר, ולכן, חשוב לא להתפשר גם על הנושא הזה.
מברגה נטענת מהווה ללא כל ספק ככלי עבודה חשוב ושימושי, יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות אותן כלי זה טומן בחובו, חשוב לבחור את המברגה בקפידה, תוך שימת דגש על מלוא הפרמטרים אשר יבטיחו זאת.